Театар за деца и младинци
*ТЕАТАРОТ ГО ЗАДРЖУВА ПРАВОТО ЗА ПРОМЕНА НА РЕПЕРТОАРОТ
Замена на купените online ваучери се врши на билетарата во Театар за деца и младинци од вторник до недела.
Репертоар за месец март
ашата „Пепелашка“ е претстава за двајца млади, но, зрели сонувачи кои успеваат да истраат во потрагата по љубовта. Убавата, но несреќна Пепелашка се чуди на потребата за богатство на нејзините полусестри и маќеата. Таа мечтае по вистинскиот. Принцот, кој има се’, но ја нема онаа вистинската покрај себе, сака сам да ја најде својата сродна душа.
Ликовите на Пепелашка која не губи верба, Принцот кој не престанува да ја бара вистинската љубов, Маќеата која врие од злоба, двете полусестри кои луто се караат која е поубава, кралот кој сака само да го жени принцот, расеаната, добра и весела самовила, трапавите симпатични животни и еден слуга кој прави глупост само што ќе мрдне со малото прсте влетуваат во еден брз сплет на смешни, стрмоглави, неизвесни и среќни случки. Па така како што само животот знае да ги намести нештата, вербата на Пепелашка и Принцот и луѓето околу нив, ги носат сите на едно место во исто време.
Надежта дека љубовта доаѓа, вербата која секој ден ја чека среќата, тоа се победниците во нашата „Пепелашка“.
Драмски автор и драматург Горјан Милошевски
Романот Франкенштајн од Мери Шели ни послужи како повод за истоимената претстава која за цел има да ги истражува различните практики на дискриминација во општеството во кое живееме. Прашањето кој е и што е; што може да биде и кој сè може да биде „чудовиште“, а пред сè прашањето кој проценува и одредува дека Другиот е чудовишен – е темата на оваа наша претстава. Следејќи ги различните теориски и книжевни постапки од Франц Кафка па преку Пол Б. Пресијад и други, се занимававме со прашањето на давање слобода на говор на оние на кои инаку не им е дозволено да зборуваат во јавниот простор. Ако „чудовиштето“ проговори, што ќе ни каже? На кој начин и заради што, ние луѓето едни со други се означуваме со погрешни, нептрифатливи и застрашувачки? Во театарско-изведувачка смисла, јазикот на претставата се гради од практикување куклен театар, како основниот принцип на театарско оживување на неживи тела (објекти), до музичко, рап концертно изведување, како еден вид на социјално ангажиран музички одговор на политичките феномени од нашето секојдневие.
- Димитрије Коканов, драматург
Според либретото на истоимената опера на В. А. Моцарт драмскиот писател Русомир Богдановски напишал одличен драмски текст за деца. Текстот ги содржи сите елементи на една класична бајка, во која се судираат доброто и злото, а љубовта секогаш е посилна од сите лоши магии на сите зли волшебници.
Помеѓу љубовта на главните протагонисти Памина и Тамино се испречува омразата на лошиот волшебник, кој се што е живо го скаменува со своите зли магии. Тамино, толкуван од страна на Драган Довлев како неспретен принц и со голема доза на хумор, тргнува да ја ослободи грабнатата од лошиот волшебник принцеза Памина, изиграна од секогаш маркантната и беспрекорна Ана Левајковиќ-Бошков. Значаен дел од приказната и дејствието на оваа претстава паѓа врз плеките на Предраг Павловски, кој овојпат во ликот на Папагено уште еднаш ја истакна својата сценска духовитост и снаодливост.
Ако сте нестрпливи да видите дали Тамино, помогнат од Папагено, ќе ја ослободи Памина од канџите на злото, повелете на ВОЛШЕБНАТА ФЛЕЈТА.
Светски познатата бајка ПРИНЦЕЗАТА НА ЗРНО ГРАШОК, во текстот на бугарскиот драмски писател Атанас Илков во насловот претрпува промена и на нашиот репертоар се појавува како ЗРНОТО ГРАШОК И ПРИНЦЕЗАТА. Ова е убедливо најстарата наша претстава што се уште е активна. Својата премиера оваа претстава ја имаше во далечната 1993 год.
Тоа е приказна за еден млад принц кој стасал за женење, па неговите родители, кралот и кралицата, решиле да му најдат вистинска принцеза за жена. Според старите обичаи вистинска принцеза е онаа која лежејќи на кревет ќе го почувствува и најмалото зрно грашок, скриено под душекот од креветот. Иако во претставата играат само двајца, актерите Изабела Новотни и Владимир Лазовски мајсторски ја исполнуваат сцената, па така се добива впечаток како да се работи за голем актерски ансамбл. Со своето актерско умеење и искуство овие двајца на секоја изведба до солзи ги насмеваат децата.
ЗРНОТО ГРАШОК И ПРИНЦЕЗАТА во периодот од 1994 до 1998 година има освоено 4 меѓународни награди, меѓу кои и ГРАН ПРИ наградата за претстава во целина на Меународниот Фестивал БУРБОРАК 94 во Смолен, Р. Бугарија.
Гига мега бајка“ е нова приказна која ни доаѓа од старите приказни. Четири актери кои не можат да ја почнат претставата „Пинокио“ зашто им фали актерот кој го игра Пинокио почнуваат да смислуваат своја приказна. Во паника но со многу фантазија ги раскажуваат познатите бајки и една своја и ги спојуваат во брза, смешна, забавна и поучена бајка - Гига мега бајка. Па така Црвенкапа го пресретнува Волкот и го кара зашто работел со мотика во дворот на баба и’. Тој е градинар кој само сака да живее во мирна и тивка градина и сака да помага на Бабата. А Бабата пак знае карате, Џит-Кун-До и Џиу-Џицу и на Волкот му одржува дебела лекција па тој исплашен сака да избега од својата приказна. Си заминува и ја среќава Поспаната Убавица со која тргнуваат во потрага по златната мотика и големата книга на знаењето...
Актерите ни редат еден куп необични и урнебесни случки кои палаво и магично создаваат еден чудесен свет на модерната бајка. Тие и меѓусебно се натпреваруваат кој ќе смисли подобра идеја за приказната, но секогаш добрата идеја победува.
Деца, мајки и татковци, време е за нова бајка зашто старите сите ги знаеме. Таа бајка ќе ја раскажеме со многу фантазија, љубов и пеење. Ќе ја раскажеме со една голема порака: Ако заедно смислуваме магични светови тогаш нема крај на нашата богата фантазија и ние стануваме подобри луѓе.